נתניהו מתכונן לסוכות: חב"ד, ספר תורה, ליצמן וארבעת המינים

בעריש פילמר | צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ No Comments on נתניהו מתכונן לסוכות: חב"ד, ספר תורה, ליצמן וארבעת המינים
21:09
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on טרור פסיכולוגי: חמאס מפרסם סרטון של שניים מהחטופים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו אירח בלשכתו בירושלים משלחת רבני חב"ד שהעניקו לו את ארבעת המינים, ביניהם הרב אברהם מיידנצ'יק מנהל קשרי חוץ אגודת חסידי חב"ד, הרב בנימין לפשיץ יו"ר ועד כפר חב"ד, הרב יעקב גלויברמן מנכ"ל עמותת 'יד ביד' והרב זלמן וולף אחראי קשרי ממשל בחב"ד. ראש הממשלה הודה להם ובירך אותם לרגל החג.

עם הענקת ארבעת המינים אמר הרב יעקב גלויברמן לרה"מ: "אתה יודע לאחד את העם ועניין של ארבעת המינים מאחד את העם – זה העניין של חג הסוכות, חג האחדות לאתרוג יש טעם וריח, לתמר יש טעם, להדס ריח בלי טעם והערבה, הדבר הכי פשוט, אין לו כלום. אתה יודע לקחת ולחבר את העם יחד וזה התפקיד שלך כראש הממשלה".

בהמשך השתתפו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות הרב יעקב ליצמן בכתיבת אות בספר תורה. את ספר התורה הביאו נשיא איחוד הצלה אלי ביר ויו"ר איחוד הצלה זאב קשש.

הספר נתרם על ידי הפילנטרופ היהודי מר לאונרדו פרקש מצ'ילה מגדולי תומכי איחוד הצלה. מר פרקש תרם את ספר התורה לכבודם של כל היהודים בעולם ויהיה בשימוש בבית הכנסת הגדול בירושלים ותרם ספר תורה נוסף למשטרת ישראל לזכר השוטר הדרוזי, רס"מ זידאן סייף, שנהרג בבית הכנסת בהר נוף.

IMG-20150924-WA0292

IMG-20150924-WA0291



0 תגובות